L’índex de satisfacció dels serveis i atenció de l’Ajuntament d’Algemesí arriba al 90%.
LVA.- L’enquesta de satisfacció sobre la Carta de Serveis de l’Ajuntament d’Algemesí, duta a terme des de l’àrea de Participació Ciutadana, mostra que el 89,9% dels participants considera que les gestions municipals plantejades s’han gestionat de manera excel·lent o correcta.
L’enquesta de satisfacció ciutadana es va fer des del web Algemesí Participa d’acord amb els compromisos adquirits a través de la Carta de Serveis i implicava les àrees de Tresoreria, Cultura, Educació, Joventut, Esports, Urbanisme, Serveis Socials, Policia Local, Agència de Desenvolupament d’Algemesí, Biblioteca Municipal, Museu Valencià de la Festa, Medi Ambient i l’equip de govern.
Els paràmetres analitzats han sigut el temps utilitzat en l’atenció, la informació o atenció rebuda, necessitat de repetició de la visita, temps d’espera, grau de coneixement de la cita prèvia per a ser atesos de manera preferent i coneixement del caixer ciutadà.
El percentatge de gent que no ha necessitat repetir la visita s’ha situat en un 89,39%, la qual cosa suposa una millora de 16 punts percentuals respecte l’enquesta de 2021. També destaca el percentatge de coneixement de l’existència d’un caixer ciutadà on realitzar personalment sense espera diversos tràmits administratius, que se situa en un 78,41%.
La regidora de Govern Obert, Participació Ciutadana i Administració Pública, Carmina Borrás, ha destacat que els bons resultats de l’enquesta “són un revulsiu per a continuar aplicant les polítiques de millora de l’atenció ciutadana, per això, cal veure on encara fallem per a atendre les millores que se’ns plantegen”.
En este sentit, Borrás ha remarcat la implantació dels nous programes Confirma i AD-HOC, que impulsaran l’agilitació dels tràmits administratius de manera considerable.